Möt Jessica Melin - Kundsupport/ Hertz
I dag får ni möta Jessica Melin, 25 år. Hon har jobbat hos på marknadsplatsen sen april 2018. I juni i år fick hon en ny tjänst som innebär att hon även är hallvärdinna och biluthyrare. En spännande roll där hon gör allt från att städa och hyra ut bilar, till att sälja reservdelar. Sen hjälper hon till med uppkopplade tjänster, vara kundmottagare till skadeverkstaden, organisera i bilhallen, hjälpa kunder med provkörningar osv. Ja ni förstår en mycket varierad roll!
1: När du ska briljera i köket vad bjuds det då på?
Oj, jag briljerar tyvärr inte i köket. På sommaren bjuder jag gärna på något gott kött från grillen.
2: Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Jag ska definitivt åka på en träningsresa, lära mig tyska och köpa mig en sportbil inom dem närmsta tio åren. Vilken bil har jag inte riktigt bestämt mig för än.
3: Tips på bra utflyktsmål i närheten?
Båstad! Café utsikten som ligger lite utanför centrum, har som man kan höra på namnet en helt underbar utsikt. Det finns även massvis med mysiga ställen att promenera på. Sen är ju Väla en självklarhet för shoppingfantasterna, men där har nog de flesta redan varit.
4: Om du fick vara ett djur vilket skulle du då vara och varför?
Människans bästa vän, hunden. Söt och omtyckt av dem flesta. Leka, sova, äta. Låter som ett gott liv!
5: Så måste vi ju så klart fråga, vilken är bästa bilen och varför?
Jag kan inte bestämma mig för V60 eller S60. Definitivt en R-Design. Båda är riktigt snygga och både roliga och bekväma att köra.
6: Slutligen, vad är det bästa med att jobba på Bil-Månsson?
Variationen och möjligheterna. Fördelen med ett stort företag där det alltid händer något. Kollegorna är trevliga och Bil-Månsson är ett modernt företag där man inte är rädd för förändringar och ständigt strävar efter att bli ännu bättre.